بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi
محصولات 2014 کمپانی کسپراسکای که تازه روانه بازار شد ، با افزایش ویژگی های جدید و قدرتمند آن ، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های روز دنیا به حساب می آید. در این پست می خواهیم مراحل فعال سازی kaspersky 2014 اینترنت سکوریتی و آنتی ویروس را به طور کامل توضیح دهیم. اگر شما هم روی کامپیوتر خود kaspersky internet security 2014 یا kaspersky antivirus 2014 نصب کرده اید ولی نمی توانید آن را فعال کنید ، این پست را حتما تا آخر بخوانید.
 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

اگر وبلاگ نویس هستید ، پیشنهاد می کنم این مطلب را تا آخر بخوانید. شاید بالا بودن آمار سایت برای بعضی از وبلاگ نویس ها مهم ترین کار باشد. ولی این کار سخت و دشوار را چگون می توان انجام داد؟ سایت های افزایش آمار رتبه های خوبی به سایتتان نمی دهند. شما از طرق مختلف نیز به نتیجه ای نمی رسید. این بود تا ما این برنامه را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار برای اولین بار از این وب دریافت کنید. نرم افزار افزایش آمار سایت ، علاوه بر آمار سایت ، رتبه شما را در گوگل و الکسا افزایش خواهد داد. اگر باور نمی کنید ، پس امتحان بکنید.

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

نام فایل :تین اپیک 3--Team Speak 3

حجم:32 مگابایت

فرمت:EXE

لیمک دانلود :Uploadboy

 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

 

نام نرم افزار: Mask My IP

حجم: 5.0 مگابایت

قابلیت های نرم افزار:

انتخاب کشور IP جدید شما

تنظیم کردن خودکار برای تعویض خودکار IP

مخفی کردن IP به صورت موقت برای وب گردی ب امنیت بالا

دارای 72 IP مختلف برای تغییر IP شما

محیطی ساده و کاربر پسند

دارای کرک برای استفاده از تمام IP ها

 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Batman: Under the Red Hood 2010 FA EN BR-Rip 720p 1080p MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای وبلاگ|
## دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) – اختصاصی برترین دانلود ##

« برنده جایزه حلقه طلایی (Golden Reel Award) برای بهترین صداگذاری در سال ۲۰۱۱ »

 

 

 

» نام: بتمن: زیر روپوش قرمز – Batman: Under the Red Hood
» سال تولید: ۲۰۱۰
» کارگردان: Brandon Vietti
» شرکت تولید کننده: DC Entertainment, Warner Bros. Animation
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۷۵ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)
» پیوند:IMDB

منبع:سایت مینی تونز

خلاصه داستان: بتمن: زیر روپوش قرمز (به انگلیسی: Batman: Under the Red Hood) نام پویانمایی محصول مشترک دو کمپانی دی‌سی (به انگلیسی: DC Entertainment) و برادران وارنر (به انگلیسی: Warner Bros. Animation) می‌باشد که در سال ۲۰۱۰ و به کارگردانی براندون ویئتی (به انگلیسی: Brandon Vietti) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های براندون ویئتی می‌توان به «سوپرمن: رستاخیز – Superman/Doomsday» محصول سال ۲۰۰۷ اشاره کرد. این‌بار داستان درباره مردی با روپوش قرمز (به انگلیسی: Red Hood) است که به تازگی در شهر گاتهام (به انگلیسی: Gatham) مشغول خرابکاری شده است و دوباره این وظیفه بتمن است که با او روبرو شود و…



ادامه مطلب ...


ZZVe 050 Line Art 05 : این مجموعه شامل ۱۰۰ تصویر با کیفیت از نقاشی های رنگی و سیاه و سفیدمی باشد، این تصاویر زیبا با فرمت های JPG و AI ذخیره شده و بر روی سایت قرار گرفته شده است. وکتور ها برای کارهای گرافیکی مورد استفاده قرار میگیرند , جهت دانلود این مجموعه وکتور زیبا به ادامه مطلب ازGreatestdownloads مراجعه فرمایید.

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 12:27 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED



ادامه مطلب ...


 

.:: آخرین آپدیت به همراه آموزش کامل نصب ::.
.:: قابل نصب بر روی مادربورد های Intel و Amd ویرایش x86 ::.

امروزه سیستم عامل هایی متفاوت از ویندوز برای کنترل بر روی رایانه عرضه می گردد. سیستم عامل Mac یا مکینتاش یکی از برترین سیستم عامل هایی می باشد که تا به حال پا به عرضه گذاشته اند چون سیستم عامل لینوکس, میکروسافت یا همان ویندوز و… میباشد این سیستم عامل محصولی از شــرکت بـزرگ اپـل کــه Mac Os X Sonow Leopard نام دارد که Mac مخفف نام Macintosh Operating System میباشد این سیستم عامل معروف دارای رابط گرافیک فوق العاده قدرتمند می باشد. اولین بار این سیستم عامل در سال 1998 به ثبت رسید که برای کامپیوتر ها مکینتاش 128 کیلوبیت عرضه شد که فقط قابل نصب بر روی کامپیوتر های مکینتاش بود. اما به مرور زمان اپـل تصمیم به آن گرفت که محدوده ی کاری این سیستم عامل را افزایش دهد و آن را برای انواع کامپیوتر ها خانگی و لپ تاپ شرکت اپل نیز طراحی کرد. نسخه های اولیه ی این سیستم عامل قدرتمند دارای دو بخش نرم افزاری System و Finder بود که هرکدام از این بخش نیاز به ویرایش خود داشتند. این سیستم عامل ظاهری خارق العاده زییبا و پر سرعت داردو همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این نسخه از این سیستم عامل پلنگ برفی نام دارد نسخه ای هک شده ی این سیستم عامل می باشد تا بتوان از این سیستم عامل در انواع کامپیوتر های دیگری به غیر از کامپیوترهای شرکت اپل چون Intel x86 و Amd x86 از آن استفاده نمود در این نسخه technologiesApple اعلام کرده که تکلونوژی جدیدی در آن بکار رفته که باعث تقویت و ارتقا عمل کرد آن شده. قابل ذکر است که مکینتاش نیاز به نرم افزار هایی که برای خود ساخته شده اند دارد و از نرم افزارهایی که برای Pc ساخته و پرداخته شده اند پشتیبانی نمی کند همچنین مکینتاش در حالت نصب برنامه هایی که مورد نیاز هستند را در حالت نصب همراه با خود نصب میکند از جمله این نرم افزار ها که توسط شرکت اپل طراحی شده اند می توان به apple safari, QuikTime X و… اشاره نمود. سیستم عامل  Mac Os X Sonow Leopard اولین سیستم هک شده ای می باشد که قابلیت نصب بر روی کامپیوترهای خانگی و فضای کمتری حدود 7 گیگ را نصبت به سیستم عامل اصلی به دلیل فشرده سازی نیاز دارد.

 



ادامه مطلب ...


 

ژانر : اجتماعی | کمدی

کیفیت : DVDRip – عالی

فرمت : mkv

حجم : ۸۲۲ مگابایت

امتیاز : —

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲

زبان : فارسی

کارگردان : —

بازیگران : مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی

 

 

خلاصه داستان : داستان این فیلم مربوط به اواسط دهه ۶۰ و اوج دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است که قصه مردی حدود ۵۰ ساله در تهران را روایت می‌کند که مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی بوده و در اثر یک اتفاق در می‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 53067
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1