بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

با استفاده از نرم افزار Eusing Maze Lock مي توانيد سيستم عامل ويندوز را همانند اندرويد قفل كنيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، Eusing Maze Lock نرم افزاری است که به شما در داشتن یک سیستم امن کمک می کند. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید سیستم عامل ویندوز را با شيوه اندرويد قفل كنيد.

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:25 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

حتما به ادامه ی مطلی سر بزنید

 

باربر های چینی

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

Sumatra PDF  نرم ‌افزار کوچک و سریعی است که می‌توانید برای خواندن فایل‌های PDF از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار به‌‌عنوان جایگزین برای آکروبات ریدرو تمام کارهای آن را انجام می‌دهد، خودش را مطرح کرده و تاکنون مخاطبان زیادی کسب کرده است. سامانترا هر فایل PDF را بدون هیچ مشکلی باز می‌کند و فهرست محتویات آن را در سمت چپ باز می‌کند. شما می‌توانید از طریق منوی Options طرح‌بندی پیش‌فرض و شیوه بزرگ‌نمایی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید بخشی از متن را کپی کنید. دکمه Ctrl را نگه دارید و با ماوس بخشی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و Ctrl+C را بزنید. اگرچه این نرم‌افزار به کاملی ریدر یا فاکسیت نیست، ولی اگر تنها کاری که می‌کنید خواندن فایل‌های PDF است، به امتحان آن می‌ارزد.



ادامه مطلب ...


 

Convert Calendar برنامه ای است جهت تبدیل تقویم های جهانی به یکدیگر . امکانات افزونی که میتوان از آن نام برد وجود کلیدهای پیمایش برای سوئیچ بین تاریخ ها به منظور راحتی کار و تبدیل تاریخ های دیروز امروز و یا فردا تنها با یک کلیک است .



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

همانطور که می دانید ، بازی Medal of Honor یک بازی اکشن و پر طرفدار است. با این حال جذابیت ایین بازی ، همه مردم جهان را به خود جلب کرده است. این بازی که ساخت کمپانی EA ، می باشد ، یک بازی محبوب بشمار می آید. در این مقاله قصد داریم که کیجن و سریال های بازی را در این پست قرار دهیم. شما می توانید در ادامه مطلب ، کیجن و سریال های بازی را ، دریافت کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

Fencesبرنامه ای است که به شما  کمک می کند تا دسکتاپ خود را سازماندهی کنید، و می توانید آیکونهای خود را زمانی که از آنها استفاده نمی کنید پنهان نمایید .  “Fences “A، یک اصطلاح ابداع شده توسط این برنامه و یک گروه نماد را بر روی میز کار شما ایجاد می کند . نرده های افزودنی را روی کامپیوتر خود ببینید .

 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

شرکت مایکروسافت نرم افزار های ویژه ای را برای کاربران خود ارائه می دهد . این قصد معرفی برنامه ای رایگان , کم حجم و کاربردی از شرکت مایکرروسافت را داریم که بسیار کابردی و مفید نیز برای کاربران می باشد . نرم افزار SyncToy در عین سادگی و کم حجم بودن کار جالب و ویژه ای انجام میدهد …. . این برنامه کار همگام سازی فایل ها , پوشه ها و… همچنین اشتراک منابع از دیگر کاربرد های این نرم افزار می باشد . لینک دانلود آخرین نسخه این نرم افزار را در ادامه مطلب می توانید دانلود و نصب نمایید .

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

 

سفارشی

به در خواست شما بازدید کنندگان محترم

 

 

منوی جذاب مک را در سیستم خود داشته باشید

شاید همگی نوار ابزار سیستم مک را دیده باشید. شما با کمک نرم افزار RocketDock 1.3.5 میتوانید به راحتی این نوار ابزار را با تمامی آیکون ها و انیمیشن ها و تبدیلات داشته باشید. در ضمن برای شما یک عالمه پوسته جدید هم قرار دادیم.در ضمن این برنامه در ویندوزهای ۲۰۰۰/اکس پی / ویستا به خوبی کار میکند.



ادامه مطلب ...


امروز برای شما دوستان عزیز یک دیکشنری قدرتمند و در عین حال قوی براتون آماده کردم. توی این دیکشنری بیش از ۵۰۰۰۰ لغت انگلیسی و ۸۰۰۰۰ لغت فارسی ذخیره شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن محیط کاملا ساده و آسان اشاره کرد. این دیکشنری را می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 52808
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1