بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!

 



ادامه مطلب ...


سفارشی

به در خواست شما بازدید کنندگان محترم

 

 یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!



ادامه مطلب ...


اگر نگران امنیت رایانه خود هستید می توانید با استفاده از این نرم افزار HITMAN PRO از ورود بد افزارها به رایانه خود جلوگیری کنید.
بسیار مواقع به دلیل نصب برخی از نرم افزارها امکان آلوده شده رایانه و جاسوسی از فایل های شما وجود دارد. حال شما با استفاده از این نرم افزار HITMAN PRO  به راحتی می توانید بد افزار ها را از حافظه فلش، هارد اسکترنال و شبکه ها اینترنتی پاک کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است.
 
 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi


Toolwiz Care نرم افزاری شامل چندین ابزار بهینه سازی و رایگان می باشد که برای بهینه سازی سیستم کاربران تهیه شده است. به وسیله گستره وسیعی از ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربران میتوانند به پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز خود اقدام نماید. ابزارهایی نظیر بررسی سیستم،پاکسازی سیستم،افزایش سرعت سیستم،تعمیر سیستم،پشتیبانی گیری از سیستم،بهینه سازی استارت آپ سیستم،بهینه سازی ظاهر سیستم و بیش از ۵۰ ابزار دیگر باعث می شوند که کاربر در عین داشتن نرم افزاری رایگان و قدرتمند از دردسرهای کرکینگ و شکستن قفل نرم افزارها و در واقع استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای تجاری مشابه معاف شود. نرم افزار دارای طراحی اصولی و حرفه ای است و کاربران حرفه ای و تازه کار به راحتی با ان کنار خواهند آمد. پاکسازی رجیستری ویندوز و پاکسازی سیستم و یافتن فایل های تکراری در کنار دیگر امکانات نامبرده شده میتواند از این نرم افزار رایگان ، ابزاری قدرتمند بسازد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:23 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

راهنمای جستجو : نرم افزار دسکتاپ , ابزار دسکتاپ , زیباسازی دسکتاپ , اسکرین سیور سه بعدی , نرم افزار پویا کردن دسکتاپ , دانلود نرم افزار Watery Desktop 3D , 3D screen saver

——————–

اگر شما هم از محیط ساده و یکنواخت و ایستای محیط دسکتاپ ویندوز خود خسته شده اید ، پیشنهاد میکنم حتما نرم افزار Watery Desktop 3D را دانلود و نصب نمایید . 



ادامه مطلب ...


شاید بارها بر روی گوشی دوستتان مشاهده کرده اید که قفل صفحه گوشی شان را با استفاده از اثر انگشت باز می کنند. این بار برایتان در سایت مستردانلود این نرم افزار را که FingerPrint Lock نام دارد، برای گوشی های آندروید آماده کرده ایم. این نرم افزار می تواند صفحه لاک اسکرین شما را به لاک اسکرین اثر انگشت تبدیل کند که باید آن را با اثر انگشت خودتان باز کنید؛ اما صبر کنید حقه ای در این برنامه قرار دارد. در اصل چنین نیست و برای این که بتوانید صفحه را باز کنید شما باید در پایین ترین قسمت سمت راست گوشی چند لحظه انگشت خود را نگاه داشته و سپس انگشت خود را در محل انگشت برنامه قرار دهید تا نرم افزار اجرا شود. برای نصب و اجرای این برنامه نیازمند آندروید نسخه ۱٫۸ و بالاتر هستید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

http://imagenes.es.sftcdn.net/es/scrn/20000/20401/eset-nod32-antivirus-09-535x535.png

 

ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 52777
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1