بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:47 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار SONY Sound Forge Pro v11.0 Build 234

نرم افزار SONY Sound Forge Pro  ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش صدا در کامپیوترهای شخصی می باشد. ضبط صدا و آواز، ویرایش و بازیابی صوتی، به کار بردن افکت های با کیفیت بالا، تبدیل فایل ها با سرعت بالا از ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما حتی قادر به ساخت ترک های صوتی خود با ابزار Vocal Eraser خواهید بود. این نرم افزاربه آسانی ویرایش و میکس فایل های صوتی را انجام می دهد و دارای پنجره های محاوره ای همچون معلم خصوصی می باشد. این نرم افزار، قدرتمندترین ابزار های رمزگذاری را در اختیار شما قرار داده تا شما توانایی ذخیره فایل های صوتی و تصویری با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج همچون MP3 ،WAV ،WMV و QuickTime را داشته باشید. با استفاده از امکان Audio Restoration می توانید پارازیت های صدا را برطرف کنید. در واقع به نحوی می توانید کیفیت صوت و موزیک را با این برنامه افزایش دهید و افکت های خاصی را بر روی صدا اعمال کنید و نیز می توانید ابتدا یا انتهای صدا یا موزیک را محو کنید و دامنه فرکانسی صدا را تغییر دهید. همچنین می توانید شِدت و قوت صدا را افزایش یا کاهش دهید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار NETGATE Registry Cleaner v5.0.805

NETGATE Registry Cleaner ابزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ی پاکسازی کامل و رفع خطاهای رجیستری ویندوز است، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی آیتم ها و کلیدهای بیهوده و ناقص در رجیستری را یافته و به سرعت آنها را حذف نمایید، این نرم افزار با یک جستجوی قدرتمند و سریع می تواند آیتم های بلا استفاده و جا مانده از نرم افزارهای پاک شده را برای شما پاک سازی کرده و به ویندوز شما سرعت ببخشد، همچنین اگر فایل های رجیستری نرم افزارهای نصب شده دارای عیب و ایرادی باشد این نرم افزار قابلیت تعمیر و بهینه سازی آیتم های مخدوش شده را نیز بر عهده دارد.شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار میتوانید ریجستری ویندوز خود را بهینه سازی نموده و سرعت ان را افزایش دهید. این نرم افزار با مدیریت کامل برنامه ها به هنگام بالا امدن ویندوز ، حذف فایل های اضافی و نرم افزار های بالا استفاده در ویندوز ، اسکن حرفه ای سیستم و رفع ایرادات ، پشتیبانی از تنظیم خودکار اسکن سیستم کارای سیستم شما را بالا برده و سرعت ان را افزایش می دهد. علاوه بر تمامی این موارد در صورت موجود بودن اشکالی در رجیستری ان را تعمیر و ترمیم می کند.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Shadow Defender v1.3.0.454

Shadow Defender نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت کامپیوتر شما در برابر تغییرات مشکوک هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender  می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند، فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های ( Folder ) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Glary Utilities PRO v3.8.0.136

Glary Utilities یک مجموعه از ابزارهای سیستم و بهینه سازی می باشد که می تواند به تعمیر، افزایش سرعت، نگهداری و حفاظت از کامپیوتر شما بپردازد. این نرم افزار به شما امکان پاکسازی سیستم از فایل های اضافی رایج مانند ورودی های اشتباه رجیستری و ردپاهای اینترنتی را میدهد. همچنین می توانید به مدیریت و حذف افزونه های مرورگر خود پرداخته، هارد خود را آنالیز کرده کرده و فضای آن را افزایش دهید، فایل های تکراری را یافته و به حذف آن ها بپردازید، حافظه را بهینه سازی کرده، Shortcutهای از کارافتاده را تعمیر یا حذف کنید، به مدیریت نرم افزار های هنگام بالا آمدن ویندوز بپردازید، به حذف کامل نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم بپردازید و قابیلت های بسیار دیگر. برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های رقیب، دریافت جوایز متعدد از شرکت های معتبر نرم افزاری می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار HiDownload Platinum v8.15

همیشه داشتن یک سرعت دانلود خوب و راضی کننده، از مهمترین انتظارات کاربران اینترنت پرسرعت است . اما شاید در بعضی از اوقات شبانه روز ، بنا به دلایلی سرعت دانلود کاهش پیدا کند . آیا به نظر شما راه حلی برای افزایش دوباره‌ی سرعت دانلود وجود دارد ؟، ما با اطمینان کامل به این سوال پاسخ مثبت میدهیم. دلیل این همه اطمینان، وجود نرم افزار HiDownload Platinum است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا چندین لینک را به طور همزمان دانلود نمایید ولی کاهش سرعتی در کار نیست.  به گفته ی خود این سایت، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد. ضمنا در خود این نرم افزار یک مدیریت فایل های فشرده نیز وجود دارد که شما میتوانید بعد از دانلود فایل های فشرده، آنها را به راحتی بازگشایی کنید و به محتوای فایل دسترسی پیدا کنید. همچنین این نرم افزاردارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Privacy Eraser Pro v9.88

Privacy Eraser Pro ابزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی ردپای اینترنتی شما و فعالیت های گذشته کامپیوتر می‌باشد. این نرم افزار تنها با یک کلیک به شما اجازه پاک کردن کوکی، تاریخچه، کش، آدرس یو آر ال، پسورد ذخیره شده، فایل های index.dat، فایل های ویندوز، فولدر Temp، اجرا و جستجو، باز و ذخیره کردن تاریخچه و … را می دهد. به واسطه تنظیم و برنامه ریزی این نرم افزار نیز شما قادر خواهید بود تا نرم افزار را به طور اتوماتیک و سر وقت و روزی معین جهت پاکسازی ردپاهای موجود در ویندوز اعزام نمایید. این نرم افزار به قسمت های مختلف سیستم که در آن ها اطلاعات ذخیره سازی می شوند نظارت می کند و در صورت وجود اطلاعاتی که وجود آن ها ممکن است کاربران را دچار مشکلات امنیتی سازد را پاکسازی می کند. پاکسازی Cache فایل های مرورگر IE، پاکسازی فایل های History در اینمرورگر، پاکسازی کوکی های ذخیره شده و آدرس های ذخیره شده در AddressBar، پاکسازی فایل های موجود در پوشه Temporary Files، پاکسازی فایل های اضافی سیستمی موجود بر روی هارد دیسک و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Universal Maps Downloader

نقشه های آنلاین اطلاعات بسیار دقیقی از نقاط مختلف کره زمین در اختیار ما قرار می دهند و استفاده از آنها می توان در موارد مختلف کمک شایانی به ما باشد. کمپانی گوگل، یاهو و مایکروسافت سرویس های خاص خود را برای مشاهده نقشه های مختلف و مشاهده کره زمین را ارائه کرده اند که معروف ترین نمونه آنها Google Maps است. اما برای استفاده از این سرویس ها می توانید بجای استفاده از نرم افزارهای مربوط به هرکدام و یا مراجعه به سایت های مربوطه، از نرم افزار Universal Maps Downloader که متعلق به شرکت SoftOnPc است استفاده نمایید. این نرم افزاربه شما امکان استفاده از همه این سرویس ها را در یک نرم افزار می‌دهد. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تلفیق چند نقشه و ذخیره آنها به صورت یک نقشه بزرگ BMP اشاره کرد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final

WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فورمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi


http://mihandownload.com/pic13/saeed/Wargame-Airland.jpg
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

بازی هواپیمایی Wargame AirLand Battle 2013 امروز منتشر شده است که می توانید آنرا به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت میهن دانلود ؛ دانلود نمایید.
تجربه بی نظیر در بازی های استراتژی که حضور ۱۲ کشور و ۷۵۰ واحد نظامی در یک جنگ مهیب تجربه ای بی نظیر که در کمتر بازی می توانید پیدا کنید! در این بازی هواپیمایی که شما خدر یک جنگ هوایی شرکت می کنید و در این کارزار جنگ باید بجنگید.شما در این بازی با انبوهی از مواد منفجره و اسلحه مواجه هستید که اگر هوشمندی به خرج ندهید در این کارزار محکوم به مرگ هستید...
 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

SoftMaker Office Professional 2012

اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 52851
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1