بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Smart Driver Updater v3.3.0

حتما تا الان خواسته اید که نرم افزار یا بازی نصب و استفاده کنید اما با خطا آپدیت نبودن کارت گرافیک یا سایر درایور ها مواجه شده اید.با  نرم افزار Smart Driver Updater میتوانید در هر لحظه با بیشترین سرعت و راحت ترین روش ممکن نسخه جدید درایور های سخت افزارهایتان از جمله پرینترها، اسکنرها، کیبورد، ماوس، مانیتور، مودم، بلندگو و … را به نسخه جدیدتری بروز رسانی کنید. کار Smart Driver Updater به صورتی است که با اسکن سیستم شما لیستی از درایورهای را که نیازمند آپدیت بوده را در اختیارتان قرار داده و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت این درایورها پرداخته و همچنین با امکان ایجاد پشتیبان از درایورهای به روز شده شما را قادر می سازد تا پس از نصب مجدد ویندوز بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت تمامی درایورهای خود پرداخته و از دانلود مجدد این درایور ها بی‌نیاز شوید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار PC Cleaner Pro 2013 v11.0.13.6.14

PC Cleaner Pro 2013 نسخه جدید نرم افزار بسیار مفید و کاربردی در جهت پاکسازی سیستم می باشد، به واسطه‌ی این نرم افزار می توانید سرعت و عملکرد کامپیوتر خود را بهینه سازی کنید و همیشه آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. متاسفانه پس از گذشت چند ماه و نصب نرم افزارهای مختلف سرعت و عملکرد کامپیوتر به گونه ای کاهش می یابد به طوری که کاهش چشم گیر می شود و شما را مجبور به نصب دوباره ویندوز خواهد کرد اما شما می توانید تنها با یک کلیک کلیه مشکلات و عیب و نقص کامپیوتر خود را بر طرف کنید و به سرعت و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …ش



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Bitdefender Internet Security 2013 v16.30.0.1843

این نرم افزار اینترنت، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این اینترنت امنیتی دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ هکرها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هکرها و فایل های مخرب جاسوسی ایستادگی می کند. دیواره آتش Firewall این اینترنت سکوریتی با دقت بسیار بالا تمامی رفت و آمد های اینترنتی را زیر نظر میگیرد و در صورت مشاهده نفوذ هکرها یا خارج شدن اطلاعات از کامپیوتر اقدام به بلوک نمودن مسیر مورد نظر می نماید. همچنین قسمت Anti-Phishi این اینترنت امنیتی مانع ورود کاربر به صفحات وب سایت های مخرب میگردد که به محض وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در مرورگر نرم افزار اقدام به برسی آن می نماید که در صورت مشکوک بودن، صفحه بلوک میگردد. بعلاوه قسمت Antispam این اینترنت سکوریتی مانع ایجاد اخلال ایمیل های تبلیغاتی مخرب در کار سیستم میگردد. در این اینترنتامنیتی، بخش های مختلفی وجود دارد که از جمله میتوان به Antivirus قدرتمند BitDefender با قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی اشاره نمود که شما با داشتن آن از نفوذ هرگونه ویروس و بد افزاری به داخل سیستم خود مصون خواهید ماند. سایر بخش های این نرم افزار شامل Antivirus, Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall, Parental Control می باشد. در نسخه ۲۰۱۳ این اینترنت امنیتی امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Aimp v3.50.1277

Aimp یکی از برنامه های پخش کننده فایل های صوتی است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا موزیک مورد علاقه خود را در کیفیتی بالا پخش کنید. ظاهر این برنامه نیز شبیه دیگر پلیرهای کلاسیک است بنابراین کار با آن را به سرعت یاد خواهید گرفت و می توانید با انتحاب یک پوسته زیبا، محیط کاری برنامه را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید. AIMP دارای اکولایزر ۱۸ باند، پنجره ای برای نمایش ریتمیک، ویرایشگر لیست های پخش، ابزار حذف افکت های صوتی، کلید های میانبر و … می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files ،Add Folder،Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس آن ها را پخش نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه‌ی پخش فایل های صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید از AIMP برای ضبط صدا بوسیله کامپیوتر، تبدیل فرمت های صوتی، مشاهده و ویرایش تگ ها و کارهایی از این قبیل بپردازید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار USB Disk Security v6.3.0.30

نرم افزار USB Disk Security ابزاری قدرتمند برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف مانند USB drive ،USB mass storage device ،flash disk ،flash memory card ،ipod ،removable storage media و … می باشد. این نرم افزار با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر می کند. این برنامه برای محافظت صد درصدی در برابر برنامه های مخرب و مشکوک از طریق پورت USB از فناوری ابتکاری پیشگیرانه ای استفاده می نماید تا از انتقال و سرایت هرگونه تهدیدی از طریق پورت USB جلوگیری نماید. این نرم افزار محصولی از Zbshareware International می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Raise Data Recovery v5.10.1

Raise Data Recovery یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری، کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Advanced SystemCare PRO v6.3.0.269

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید برای بهینه سازی ویندوز است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا کامپیوتر خود را تعمیر و بهینه سازی کنید و همیشه یک ویندوز پایدار و سریع در اختیار داشته باشید، خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر، کرش، فریز و…همگی از اتفاقاتی هستند که در اثر مرور زمان و استفاده طولانی مدت از ویندوز پس از مدتی رخ می دهند که بسیار آزار دهنده هستند بنابراین وجود چنین نرم افزارهایی برای ویندوز یک امر ضروری احساس می شود و شما با بهره گیری از قابلیت ها و ابزارهای این نرم افزار می توانی کلیه نواقص و اشکلات کامپیوتر خود را رفع کنید، یکپارچه سازی هارد دبسک، حذف فایل های جاسوسی، تجزیه و تحلیل محیط امنیتی ویندوز، پاکسازی فایل های بیهوده در کامپیوتر، اسکنر قدرتمند و….از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار به شمار می روند.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار NETGATE Spy Emergency v12.0.505.0

Spy Emergency برنامه ای برای تشخیص و حذف سریع نرم افزارهای جاسوسی، تبلیغات مزاحم و دیگر بدافزارها از روی کامپیوتر شما می باشد. با نصب این نرم افزار می توانید مطمئن باشید که تمامی اطلاعات شما از دست هکرها و سارقان اطلاعات در امان خواهند بود. Spy Emergency می تواند حافظه سیستم، رجیستری، پوشه های منفرد، فایل ها و دیگر قسمت های سیستم شما را برای کشف نرم افزارهای جاسوسی و بدافزارها جستجو کند. ابزار آنالیز سریع و محافظت از حافظه کامپیوتر از دیگر ویژگی های آن می باشد. نرم افزار Spy Emergency همچنین از مرورگرهای مختلف مانند Internet Explorer ، Firefox و Opera کاملاً پشیبانی میکند. رابط کاربری آن ساده و ابتکاری و کاملاً کاربردی طراحی و ساخته شده است تا کاربران در استفاده از آن هیچ گونه مشکلی نداشته باشند. Spy Emergency ترکیبی از ابزارهای حذف تروجان، حذف نرم افزارهای جاسوسی و تکنولوژی های امنیتی حذف اسپم می باشد که یکی از بهترین نرم افزارها برای مقابله با خطرات اینترنتی است. با استفاده از آن می توانید در مقابل خطرات مختلفی که سیستم شما را در دنیای اینترنت تهدید می کند کاملاً محفوظ باشد تا تروجان ها، کرم های اینترنتی، اسپم ها، سارقان هویت، اجزای Activex ، keylogger ها و دیگر خطرات موجود ، به سیستم شما صدمه ای نزنند.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار DriverPack Solution v13.0.374

DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گُم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و … باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد، بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار FlashFXP v4.4.0.1992

نرم افزار FlashFXP برنامه ای قدرتمند و محبوب جهت برقراری اتصال به شبکه های FTP و FXP می باشد. محیط بصری ساده و کاربرپسند نرم افزار FlashFXP این امکان را برای شما فراهم می آورد که تنها با زدن چند کلیک تمام دستورات خود را اجرا نمایید. قابلیت Drag & Drop در این برنامه این امکان را فراهم می آورد تا به آسانی فایل های خود را از کامپیوتر به سرور FTP منتقل نمایید، آنها را مدیریت کرده و یا بین دو سرور مستقیماً ارتباط برقرار نمایید.با استفاده از این نرم افزار بروز رسانی سایت شما به سادگی صورت می گیرد، می توانید فایل های موجود در سرور شرکت خود را دانلود نمایید و یا حتی فایل های موجود در اینترنت که دانلود آنها با استفاده از مرورگر پیچیده و پر دردسر است را با کمک FlashFXP انجام دهید. همچنین، قابلیت FXP این امکان را فراهم می سازد تا بین FTP های دو سایت مختلف ارتباط برقرار کرده و فایل های بین آنها را با هم رد و بدل نمایید. توسط نرم افزار FlashFXP میتوانید فایل های خود را به صورت یکجا و گروهی در فضای مورد نظر خود آپلود کنید. و یا زمان بندی مشخصی برای ترتیب آپلود شدن اطلاعات ایجاد کنید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 52769
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1